Ahad, 13 Mei 2012

dalam kebahagiaan ada kedukaan

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih di beri peluang untuk terus hidup dalam nikmat Iman dan Islam...Alhamdulillah....Ya Allah, andai aku banyak lalai dari mengingati-Mu, Kau ingatkanlah aku dengan janji2-Mu...andai aku banyak berdusta dengan nikmat yang Kau kurniakan padaku..ampunkanlah aku ya Allah...sesungguhnya terlalu banyak nikmat2-Mu yang aku tidak syukuri...Ya Allah..terima kasih ya Allah atas segala nikmat2 yang telah Kau kurniakan padaku...ampunkanlah dosa2ku....Alhamdulillah...terima kasih Allah...I Love U Allah....




untuk sekian kali...terasa sedih  yang teramat..terasa hidup ini sunyi dan kosong...terasa mahu pergi jauh dari sekeliling...
kebahagiaan yang dikecapi selama nieh. hilang ...untuk selamanya...tiada lagi kegembiraan ...hanya tinggal kenangan... walaupown susah untuk menerima hakikat..tpi inilah kenyataan yang harus kuat untuk menerimanya....( berbelit-belit tak ayt aku nieh?) 
aaarrgghhhh,,,,,inilah KENYATAAN  . . .




p/s : selamat hari ibu...semoga ibu tenang di sana...amin...sy sayang ibu buat selamanya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan